15 Mayıs 2018 Salı

MİM | BLOG MUHASEBESİ.

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun malum havalar bir sıcak bir soğuk gidiyor  biz yazı beklerken kar bile yağdı yahu :)) Antalya Konya  yolunda yağmış görünce şaşırdım vallahi haberlerde :)Rabbım hayır etsin inşallah ....evet  bu arada 11 ayın sultanı Şehri Ramazan ayı da geldi çok şükür Rabbım sağlıkla  bereketli huzurlu güzel bir ramazan geçirmek dileğiyle inşallah ...Ve Sevgili dostlar güzel bir mim başlatmışlar eh tabi davete icabet etmek gerek dimi :) mimleri severim çok keyfili ve güzel oluyor :) İki güzel dost beni mimlemiş Sevgili Sibella'nın Günlüğü  ve güzel dost Her Telden Şef  Beni mimlemişler bende seve seve  yaparım dedim ve başlıyorum :) keyfili okumalar efendim :)
Mimi başlstan sevgili Blogcu Sultan. Çok teşekkür ederim keyifle yaptım 😊❤ Blog alemine nasıl girdin?

yazmayı çocukluğumdan beri seviyordum bu yüzden hep günlüklerim olurdu :) o zamandan bu zamana kadar hep yazdım :) bir çok eski günlüklerim halen duruyor bazen okudukça gülüyorum yazdıklarıma :)) ben bunları hangi kafayla yazmışım deyip gülüyorum :)) ilk yazmaya başladığım yer myopera diye bir site vardı şimdi kapandı atık ilk orada başladım sonra  Blogucu da yazdım sonra da gönlü güzel abim vardı halen de var bir çocuğunuz biliyorsunuz zaten sevgili gönlü yüreği güzel Recep Abim onun sayesinde bloggere girdim normalde blogda yaklaşık 10 yıldır varım :)  ve çok güzel dostlarım oldu kocaman bir aile olduk bu güzel yerde inşallah daha nice güzel dostluklarımız olur ..iyi ki varsınız efendim :)

Hangi blog sana ilham oldu?

aslında hatırlamıyorum tam olarak o zamanlar o zamanlar msn psyli vardı orada başladım önce sonra myopera sonra blgcu ve son durak bloggere girdim giriş o giriş oldu :) çokta güzel oldu :)

Blog yazdığın ilk yazınla son yazın arasında fark var mı
?

hemde çok fark oldu gerçekten kendimi daha çok geliştirdim yazmada eski yazılarımı okuyunca bunları hangi kafayla yazmışım diyorum yani :)) bir çok bloger dostum da katsısı var elbet okuyarak görerek kendime güvenim ve yazma aşkım daha çok artı gerçekten bu konuda tüm dostların sizlerin de katkısı oldu bana hepinize çok teşekkür ediyorum :) canlar iyi ki varsınız :)

Yakın çevrendeki insanlar blogunu biliyor mu?

benim minak ailem:) ve bir kaç arkadaşım biliyor onun dışında pek bilen yok bilmeseler de olur :))

Blog yazmak yaşantına ne kattı? Ya da çıkardı?
çok şey kattı kendime olan güvenimi ve bir çok güzel dost kazanma vesile oldu kocaman güzel bir ailem oldu blogger mahallem ailem arkadaşım dostum oldu göz görmeze de gönül gözlerimiz görüyor buda bizlere ziyadesiyle yetiyor ve artıyor en önemlisi de içimi dökeceğim bir yer oldu burası bana güzel yorumlar da gelince insan daha da bi mutlu oluyor gerekten ve daha nice güzel dostluklara daha nice güzel paylaşımlara hep beraber inşallah :)
Şu anda bu mim yayını ile birlikte kaç yazı ve kaç sayfa görüntülenmen var?

bakalım kaç tane olmuşlar :)) tüm kayıtlı yazılarım toplam 539 oldu mimle birlikte :)yayınlan yazılarım 418 oldu mim yazısıyla birlikle :) taslak olarak kayıtlı 121 tanecik efem :))
gelelim görüntüleme olayına :))

Bugünkü sayfa görüntüleme sayısı
14
Dünkü sayfa görüntüleme sayısı
22
Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı
967
Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı
40.214
güzel dostlarım :)
300


Hangi blogun muhasebesini öğrenmek istiyorsun?




36 yorum:

  1. Keyifle okudum canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊😘

      Sil
  2. ilk kez mimlendim, çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ilk mimleyen ben oldum.desene 😊🌸bundan sonraki mimlerde mimlerim seni 😊🌸sevgiler canım benim 🌸😊

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim güzel insan senin de mübarek olsun inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  4. Ayy, bugün ben de yapacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bekliyoruz 😊❤sevgiler canım benim 😊❤

      Sil
  5. blog aleminde bu kadar eski olduğuna şaşırdım gerçekten :) çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eskidim biraz 😊❤çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Teşekkür ederim canım benim beni mimleyen olmamıştı sayende ben de yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim 😊❤bekliyoruz 😊❤sevgiler

      Sil
  7. E taslakları bekliyoruz okumak için o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim 😊❤çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim Hayırlı ramazanlar sevgiler 😊❤

      Sil
  9. :)) vallahi tebrik ediyorum ben biri okur diye günlüğe bile samimi olamıyorum :) eee durum böyle olunca da günlük yazmıyordumm :D bir ara yatılı kursta kaldığım zamanlarda yazdım o da artık bir zamandan sonra her gün aynı olunca sıkıldım :)) eğlenceli bir yayın oldu benim açımdan teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ halen bazen yazarım günlüğüme 😊tekrar cok teşekkür ederim canım benim sevgiler hayırlı ramazanlar ...❤😊

      Sil
  10. Ay çok güzel olmuş süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol 😊❤sevgiler

      Sil
  11. Ahh yeni görüyorum mimlendiğimi 🤗guzel bir mim olmus bende insallah nice 300 leri geçerim inşallah 😘sevgiler🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim daha niceleri ne hep beraber çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ....😘😊

      Sil
  12. Biz de seni seviyoruz :) Yapacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni seviyorum güzel insan 😊❤çok t

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım benim bekliyoruz 😊❤sevgiler

      Sil
  13. Çok keyifli bir mimdi,bu mimi ben de yaptığım için yapan tüm arkadaşları da okumaya çalışıyorum. Gerçekten de bloglarımız içimizi döktüğümüz yerler:)eskilerdensiniz ne güzel.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyfiyle yaptım bende 😊çok teşekkür ederim canım benim hoşgeldin bu arada 😊❤eh biraz eskidik artık 😊sevgiler

      Sil
  14. Blog yazmak bize de senin gibi güzel bir kalbi, naif samimiyeti kazandırdı. Vallahi çok da güzel olmuş, iyi ki bizimlesin <3
    Kırmayıp yaptığın için de teşekkür ediyorum, sevgilerimi yolluyorum güzel arkadaşım.. :)

    YanıtlaSil
  15. Böyle güzel dostlarım olduğu için çok mutluyum benim.gönlü yüreği güzel arkadaşım.canim benim ❤😊Severek yaptım hemde asıl ben teşekkür ederim bu güzel keyifli mim için ve mimlediğin için canım benim sende iyi ki varsın hep olun emin seviyorum.seni 😊❤😘çok teşekkür ederim.sevgiler selamlar yolluyorum.canim benim ❤😊

    YanıtlaSil
  16. oo Özlem'ciğim senin maşallahın varmış, bravo, çok tebrik ediyorum istikrarla yazdığın, böyle güzel yazdığın için, iyi ki bu güzel blogu ve güzel kalbini bize açmışsın, ne kadar pozitifsin biz okurlarına da her zaman neşe ve enerji veriyorsun iyi ki varsın, seni çok seviyoruz :) <3 <3 <3 ben cevabımı buradan yazsam olur mu canım Özlem'im, çünkü normalde mim yapmıyorum artık blogumda, beni düşünüp mimlemiş olduğun için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:) ben ilk olarak yabancı blog sitelerini görmüştüm, daha çok günlük şeklinde yazıyordu insanlar ve ben de anonim olarak bir kaç sayfa günlük şeklinde yazmıştım, sonra aradan yıllar geçti, neden okuduğum kitapları yazmıyorum deyip başladım:) her zaman söylediğim gibi hayatımı dolduran bana bir sürü arkadaş kazandıran müthiş birşey blog yazmak, çevrem biliyor tabi blogumu, ilk yazılarıma bakınca ben de neler yazmışım böyle yaa diyorum:)) çok sevgiler Özlem'ciğim :) <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benim gönlü güzel arkadaşım :) Çok teşekkür ederim o güzel sözlerin için iyi ki sizler gibi böyle güzel dostlarım var iyi ki gelmişim :) Asıl ben teşekkür ederim canım benim beni kırmayıp cevapladığın için Birlikte daha nice güzel yazılara paylaşımlara güzel dostluklara inşallah canım benim sende iyi ki gelmişsin seviyorum seni kocaman sevgiler selamlar olsun canım benim :)

      Sil
  17. ayyyy sen o zaman en çok eskilerdensin yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evit güzel insan eskidik biraz :)) Çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel insan sevgiler :)

      Sil
  18. Mimlenmişim, teşekkürler :) Şu an gezi yazılarımı bitirmeye çalışıyorum.Bitirince inşallah yapacam bu mimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle bekliyorum canım benim sevgiler 😊❤çok teşekkür ederim

      Sil
  19. Taslak olarak ne çok yazın var! Bunlar paylaşılan sonra "taslak"a çevrilenler mi, yoksa hep "taslak" olarak kalmış olanlar mı? İlk soruma ikinci şıkkı seçersen; paylaşılmaya hazırlar mı, yoksa başlanmış ama tamamlanma bakımından daha çok yolu olanlar mı? Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊hep taslak olanlar çoğu bitmiş çoğunda yarım kalmış ama yakın zamanda derleyip onları da paylaşmak istiyorum hani 😊inşallah çok teşekkür ederim sana da bol neşeli mutlu günler sevgiler 😊

      Sil