31 Ocak 2017 Salı

Ben bir böyle işte ...




Camları kırılmış  pencerelerinin   gölgesin  de   bıraktım  içimde   büyüttüm  anlamsız   tümceler imi
yetim kalmış    çığlıklarımın    yalnızlıkların  da    gizledim.. içim  de   büyüttüğüm   dünümü   yarınımı ..soğuk   bir  nefesin    acısın  da   susturdum   ağlamaları mı   .. geçmişle  gelecek   arasın  da   bıraktım   öfkelerimi ...  içimde esiyor soğuk rüzgarlar    yalnızlığımın  içinde  siren sesleri  sokaklarımda       bende kayıp olsan    keşke  sende  sadece    yerimi bilsen  tüm şehri  arayıp    baksa   içime  polisler...Sessiz   kaldım 




29 Ocak 2017 Pazar

ÇOCUKLUĞUMUZA DAİR , MIM





                                         Efendim  buda  ben  ve meloş   çocukluğumuz :))
                 

Merhaba  Selamlar sevgiler olsun  dostlar  .Güzel  bir mim  başlatılmış 
 Çocukluğumuza Dair    beni de  Sevgili Fatofotofan Tv  Mimlemiş  Efendim  okumak  istersiniz  Hemen buraya  bırakıyorum  Tık Tık...Evet  gelelim  bana  bakalım  nasıl  bir mim olacak  hep beraber  okuyup  göreceğiz  Hadi  bakalım başlıyorum  :) 


1)Çocukluğunuzda en çok severek oynadığınız oyun neydi?
Aslında  3 tane  var  çok severek oynadığım oyunlardı  :)  bir İsim şehir   en çok hayan isminde  zorlanırdık  :))  bazen  :) birde  ortada  sıçan  :)))  ahh o toplar  az kafama gelmezdi  :)) diğeri de beş taş   bilen vardır  :)) ayy   ikide bir   ayağımın  üstüne  gelirdi taş  ::)) Çok  zevkli  oyunlardı  o zamanlar  şimdi  gene oyna  deseler oynarım  valla  :)) 

2)Çocukluğunuzda en çok hayal ettiğiniz şey neydi?
Tabi ki  özel  harekat polisi  olmaktı  Hep içimde kalmıştır ya  :))  Bir de hep yazmaktı  Çok şükür hep yazıyorum  artık  :))  Yazmayı  Çok seviyorum  biliyorsunuz  artık  :))


3)Klasik büyüyünce ne olacaksın sorusuna cevabınız neydi?
Tabi ki  bu sorun  cevabında  Aynı  Özel Harekat  Polisi olmaktı   :)) Rabbım  tüm  Polisimizi  askerimizi  korusun inşallah .....

ehh  benim de  çocukluğuma  dair  böyleydi  :) gelelim  mimledikleri me 

Mayıs Yağmurum 
Maviye İz Süren 
Bir Deli  Mavi  
BERiKA'NIN GÜNLÜĞÜ 

Ve yapmayan  kim kaldıysa  onları da mimledim  :))  sevgiler ...hepinize  :) 




       




27 Ocak 2017 Cuma

Yaş günüm :)

Efendim  Tüm  dostlara  Selamlar  sevgiler  olsun  ..Bir yaşın    daha  bitirdik  Ömür dediğin  şey  bir  su misali  akıp gidiyor  Hayatın  getirdikleri  kadar  götürdükleri  de  oldu  elbet  iyi  da  kötü  günler  aylar  seneler  gelip  geçti    bir  zamansız  gelen  acılar  gibi   Bu güne  kadar  hiç  arkama   dönüp  geçen  zamana  hiç  bakmamıştım  ta ki  31 yaşına   girene  kadar  Bir   dönüp  baktım ki arkama  meğer  ne çok  yaşayıp  ne çok  şey görmüşüm  Bir an   içim  sızladı  arkama  dönüp  bakınca  nasıl bir  hayat yaşadım ki   diyorum böylesine  içimi  acıttı  Acı  aslında hiç  kendini  unutturmuyor  aksine  her gün kendini hatırlatıyor  bizler sadece  hatırlamak  istemiyoruz  bazen..  Çocukken   bir hayalim  vardı  Hep  bir   özel  hareket polisi   olmak  istiyorum içimde kalmıştır   bu  hayalim  aslında  çalışıp çapalayıp  genede olmak  isterdim  ama çocukken  bacağım yanmıştı  soba  ateşinden baya  büyük ve  derin  bir  yanıktı  halende  izi   duruyor  arada bir  ağrıyor ama  İdare ediyorum Gene halime  Çok  şükür ki  bir  sakatlık  olmadı   İşte bu  sebepten  O Çok istediğim  hayalini  kurduğum  Özel  harekat  Polisi olamadım  çünkü  polis  olmak  için  hiç  bir  yerinde  bir yara  izi  gibi şeyler  olmaması   gerek   Ve  Baya Çok kapsamlı bir koşul var  Maalesef ki  Olsun  o  benim  içimde  hep kalacak  .....Diyeceğim  Şu alsında Herkes  gibi bende  görüp  geçirdim  Kimin  derdi benden   daha  çoktur yada azdır  gibi  bir şey yok alsında  hepimizin içinde  biriktirdiği  dertleri  sıkıntıları var elbet  Rabbım  beterinden  saklasın  Rabbım hepimize  kaldıracağımız  kadar  yük  versin  kaldıramayacağımız   kadarını  vermesin  İnşallah  ...Neyse ki  siz  Dostlar varsınız  burada  Bir  nebze  olsa da   hepimiz  birimizin  kalbine dokunuyoruz  böyle siz güzel yürekli dostlara  olduğum için Çok  mutluyum   Hepimizin  den  bir şeyler  öğreniyorum  Sayenizde  :) Ceplerime  yeni yeni  bilmediğim  şeyleri  ekliyorum  :) Bunun  için  ayrıca Hepimize Çok  teşekkür  ederim iyi ki varsınız   efendim :) Rabbım  Hepimizin gönlüne  göre  versin inşallah  ...Eh  benim  bir yaş daha  bitti  Artık  31 lik  olduk :)  hee  Birde  Sevgili   Aslıhan T.  Güzel  bir çekiliş yapmıştı  kazanan  ben olmuştum   Kitap  hediyesini  Oda  sağ olsun güzel  bir paket  yapmış  bana  göndermiş  Gönülden  gelen  Güzel  hediyeleri  için  Sevgili Aslıhan  T .Çok  teşekkür ederim  Bu saye de  güzel bir  dost  kazanmış oldum Bunun içinde  Kendisine Çok  teşekkür  ederim  ..Ve  Sevgili  Aslıhan T. den gelen  hediyelerim :) 



Ve  güzel  notları  için Sevgili  Aslıhan'a Çok  teşekkür  ederim   Canım  benim  ...  :) 




Tabi birde  doğum günü  pastam  da  var  :))  



  Bendeniz   :)) Oğlan  Çocuğu  gibi  hehehehe :)))  Arkamda ki  Bizim meloş  telefonuyla  pastanın  resmini çekiyordu  paşam  :))  


Ve tabi  Sevgili   Sena Dursun  Güzel hediyeleri  de  var  Sevgili   Berika'nın Günlüğü nün  Yaptığı  hediyeleşme  Etkinliği  de  eşleşmiştik Sena  Hanımla da  Herkes  hep güzel  dostluklar  hemde  güzel bir hediyeleşme  oldu  Bunun  içinde  Tekrar  Sevgili Berika'nın Günlüğü ne Çok  teşekkür ederim Efendim İyi ki  varsınız  Daha  nice  güzel günler görmek dileğiyle en güzeline emanet olun Sevgiler ...


Cafe Tigris'te buluşalım..etkinlik

Efendim Tüm dostlara  selamlar  sevgiler  Sevgili  Cafe Tigris   Güzel  bir etkinlik  başlatmış  Cafe Tigris 2017'nin ilk blogger dayanışması etkinliğiyle bloggerler arasında arkadaşlık, kardeşlik ve dostlukların geliştirilmesi adına, düzenlemiş olduğu "Cafe Tigris'te Buluşalım" keşif etkinliğine ben de katıldım. Hep birlikte Cafe Tigris'te Buluşalım ne dersiniz!..
http://www.cafetigris.com/    

Efendim  Tüm  dostları  bekliyor  :)  

25 Ocak 2017 Çarşamba

Bir sadece işte ....



Kapkara  bir  gecenin  koyunda  yitirdim  mişli  geçmiş    hüzünlerimi  Bir  hasretin  yongasında  bıraktım .. sözü  sözle  dövenin  avuçlarında  yıkadım  özlemlerimi   bir kıyamet  vurdu  hazan sabahı  yıkıntılar altında  kalan  hayallerime ... gitmeler   poyraza  kalmalar  vuslata  kaldı  .Sönmüş  bir  ateşin  koyunda  alevlendi  umutlarım .. kör  bir  gecede   bir haine   kaldı  korkularım  bir hüsran  yarası  sardı  benliğimi .. içimde  ölen  bir  öfkenin  ellinde  soldu  sessizliğim  şimdilerde ....Sessiz  kaldım ..

24 Ocak 2017 Salı

duyuru çekiliş 2:)

Merhaba  Efendim Yeninden  İkinci Bir Çekişle Geldim  :) Hem  yeni  bir  dost hemde Bloğun ikinci yılını  kutluyor  ve  bunun  içinde  bir çekiliş  yapıyor herkesi  bekliyor  :) kendisi  Güneş im  Herkese  bol şanslar  :)) 


Hediyesi  İstediğiniz  Bir  kitap  efendim  :)) 

Çekiliş Duyuru .

Merhaba  Efendim  Sevgili  Fatofotonfan  Güzel Bir  çekiliş  yapıyor  Herkesi  bekliyor  ..



Güzel  Sevgi  Dolu  Defteri  Hediye Ediyor :)  Herkese  Bol  şanslar  :)

22 Ocak 2017 Pazar

HüZüNleR ....






Hüzünler 

Hüzün yamalı biraz yırtık hüzünler, kırık dökük anılar birikti sokağımın yalnızlığında Garip bir sızı girdi yüreğime tozlu bir masalın acısıydı oysa ellerimde tutuğum. *sessiz kaldım *

Sessiz  ve yolcudan Kalanlar  ...

18 Ocak 2017 Çarşamba

Her şey öyle .....




Her  söz  de  her  dilde  zehir   saçıyor   satırlar  dolusu   karanlık  sayfalarıma  suretler  dökülüyor  çaresizliğin  içinde  kalmış  umutlara  kandiller  yakıyor  unutulmuş  sessizliğimin  içine  bir  kıyam  vuruyor  köhne  ömrüme   acının  koyunda   yıkıyor   ölüm   kokan  yalnızlığımın  içine  Kefaretini  ödemiş  mutluluğun  çığlıklarını   satıyor  bir  dilencinin  avuçlarında    .......Sessiz  kaldım 

17 Ocak 2017 Salı

Öyle bir .....



Bazen  bir bilinmezlik  sarar   kimsesizliğimi  Bazende  bir radyoda çalan  şarkıda  asılı kalır yalnızlıklarım  Bazen  bazenlere   karışır   içimi acıtan  tüm  sözler   bir  acı  doğar  kara bataklar dan  bir sis sarar  ruhumun  tüm  siyahlığını  bir ömür serilir katran   karası  kalmış ölüm  sessizliğinde

Sessiz   kaldım .....


Karanlığına biraz ışık yaksam. Kandilin yağı bitmeden yanan fitilin olsam. Titreyen gaz lambasının duvara yansıyan gölgesi olsam. Yalnızlık karanlıkta kalmak demektir aslında ölüm kadar sessiz. Mesela bir nur olsam, öldüğünde kabrini aydınlatsam. Sen ki cennet bahçelerinden bir bahçede musmutlu, ben başucunda fatiha okuyan bir garip adam... ...Profösör ...

Güzel  Satırlar  için Sevgili  Profösöre  Çok teşekkür  ederim  ...



9 Ocak 2017 Pazartesi

Meloş ile kar maceramız :))

Merhaba  Efendim Öncelikle  Tüm  Dostlara  Selamlar  Sevgiler olsun  Malum  Neredeyse  tüm  illerimiz  kar atlında  Tabi Şehr-i İstanbul'da   çok  güzel  manzaralar   oldu   gerçekten  bir  gelin edasıyla  Süzülüyordu  İstanbul   Eh  İstanbul'da  Öyle  kolay  Kolay  kar  yoğun yağmaz   yağarsa da  tam  yağıyor  Mübarek  Kar  :)  Eh  Bizde  Meloşla  Fırsat  bu dedik  çıktık  bizim  arka  bahçeye  bir  kar topu  savaşı yaptık  valla  görmeniz  lazımdı  bizim melo  kendiden  geçti  karı  görünce  millet  denizde  yüzer  bizim ki de karda  yüzdü  resmen  :)  sonra  meloşu  bir güzel  kara  gömdüm  allah  nasıl  bir  çığlık  atar  sormayın  :)  Tabi  sonra  teniz  topları  gibi  yedik  kar toplarını  kafaya  :) EE  sonrada  Kardan  Adam  yaptık  olmazsa  olmazdı  yani dimi  :) melo  ve  bizim için  çok güzel  bir gün oldu  valla  çocuklar gibi  eğlendik  meloşla   :)  sizlere  bir kaç  resimde  ekleyelim  :)  görün  halimizi  :) 
                               
                                                  Melo  ve  bizim  pala  Remzi  Kar adam:) 
                                                           

                                                         hazır :) 


                                                   yapıştır :)) 

                                                     Ve  hain meloş  kar altında  koydu  bizi :) 

                                                              Tabi  sonra kendi :)))  melo kaçıyor :))



                                                :)))



Ve artık yorgun  düşüyoruz  :)) 

Ve  bizim meloş  karın   aşkına  kapıldı  :)) tam bu sırada  yüzüyordu karda :)) 

Buda  bizim  kar maceramız  dostlar  :))  

7 Ocak 2017 Cumartesi

Seni Hatırlamak (Bir Deli Mavim ).....

Güzel Yürekli  Bir Deli Mavim nin  Seni Hatırlamak  Yazına  Yazdığım  Kısa  Satırlar  ...





Sahi her akşam ölür müsün benimle?  Bir seher  vakti  sahi  bir kıyamet günü   ağlar mısın  gözlerimde kalan  son damlada  yıkar mısın  yalnızlığımı  soğuk bir musalla  taşında  son nefesini  verir misin  yüreğimi  yüreğine  yalnızlığımı   yokluğuna   katıp  bir avuç  toprakta   bırakıp  gidiyorum   son bir sonbahar da  ...Sessiz  kaldım
Deli  mavim  Seni hatırlamak  yazısına  dökülen  satırlar ..

Duyuru Çekiliş 3

Merhaba  güzel  bir  etkinlik  ve  çekiliş  daha  varmış  hemde yeni  bir  arkadaş    Siz  dostları da Davet  ediyor  efendim  ...Burcu Gözoğlu 
  Herkese  sevgiler .. Bol  şanslar  :) 

                                                   Buda  güzel  hediyeleri  :) 

6 Ocak 2017 Cuma

duyuru çekiliş :)

Merhaba  efendim  Bol Kahveli'de Çekiliş Zamanı   Çekiliş  Yapıyor  hediyesi de çok  güzel Siz  dostları da  bekliyor

İşte  hediyesi :) Herkese  bol şanslar  efendim  :) 


5 Ocak 2017 Perşembe

Duyuru Çekiliş ...

Merhaba  dostlar  Hep  yeni  bir  dost  hemde  7.  yılı  bir  çekiliş  yapıyor     Edebiyatçının Biri  Bizleri de  bekliyor  Şimdiden   herkese  bol şanslar  efendim  ...Çok  güzel  kitaplar  hediye  ediyor 





2 Ocak 2017 Pazartesi

bizim meloş ve şarkıları :))

Efendim  tüm  dostlara  selamlar  sevgiler  olsun  bir 2016  yılını  daha  geride  bıraktık  ...her  ne  kadar  acılar  hüzünler    içlerimizde   yürek  yangınlarıyla   çekip  gitti  2016  dileriz  2017  hepimize   iyi  gelir  ...Efendim   bu aralar  yoğun  bir  temponun   içinden  çıkmış   bulunmaktayım  bir  baba  rüzgarı  esti  geçti  evden  uzun  bir  aradan  sonra  geldi  de  aslında  iş  için  gelmişti  tabi  gelmişken  benim  sinir  sistemimi çökertip  öyle  gitti  çok  şükür  gitti  dün  gitti  daha   ...Bu  aralar  bizim   melo  şişko  şarkıları  ve  kulaklıkları beni  benden  ediyor  arkadaş   onu  geçtim  üç güne  bir   küp  şeker  alıyorum  vallla   tükendim ya  la  :))  melon   derdi   bitmez   kıvrık lığı    hiç  bitmez     onun  kadar   bende   sabah  akşam   kıvırıp  göbek  atsam  valla   manken gibi  olurum  ya  la  :)  tabi  bizim  melo   bu kadar kıvırdığı   halde  adamın  göbüğü  önden  kendi arkadan  geliyor   :)))) arkadaş evde  kimse  çaya  şeker  atmıyor  zaten  bir  Ortancı   kardeşim  atıyor  o  garibim  de   bir tane  atar  bizimki  direk  kaseyi   boşaltıyor  kova   bardağına   :)))   oyyy   vallahi bizim  melonun  bu  derdi  beni benden ediyor  neyse ki  çok  şükür  şekeri   filan  çıkmadı   benden   sağlam   maşallah   paşam  :)))  adam  bakıyor  kendine  sabahları  aç  karına  çiğ  yumurta  içiyor  bir  güzel sesini  açıyormuş   paşamın  ondan   tabi  içsin  ki  iyi  şarkılar söylesin   assolistim   :)))    adam   böğürtlen  çayı  da  içer  ses  için  iyi  geliyormuş   bilmediği de   yok yani  bilmediği  bir  beş  vakit  namaz     zaten  :)  bu  aralar  gene  bir Atilla   taş   furyası   başlatık    kaç  zamandır   istemiyordu   bu  aralar  ful  Atilla  taş  atıyoruz   herifin  zaten  doğru  düzgün  şarkıları  yok ki   topu topu  bir kaç  albümü var  sanırım  biz  hep  aynı  şarkıları  atıp  duruyoruz   şarkıların  isimlerine  bakın  siz birde   uyyy  :)  bir japona  aşık oldum  kaynana  ham çökelek  he birde  5 metre  varmış  Allah'ım    bıktım  herifin adını  duymaktan  en son  hapse  girdi  diye  duydum  bu  feto  olaylarından  dolayı  sanırım   zaten sevmem  manyak  adamı neyse  herkes  ettiğini  bulur  elbet  ..
geçende  benim  bir  teyzem  var  gelir  gider bize  hep yalnız  yaşıyor  oda  evde  sıkılıyor  bize  geliyor  o garibim de  bizim  meloyu  çok sever  onla  iki  güler  sende  olmasan  Osman'ım  der  beni  kim  güldürecek  der  :)  sen bir  akşam  geldi  gene oturuyoruz  çay doldurmak  için kalkmış  o anda  ayağı  takılmış halıya  düşer  gibi  olmuş  bunu  gören  bizim  melo  bir  kahkaha   atar  sormayın evin içi  inledi  valla  :))   pis  şişko  :)))  Bizim melo  işte   :))  Velhasıl  efendim  bizim evde   bol aksiyon  bol  kahkaha   var    :)) bende  durumlar  böyle  bakalım  bir  daha  ki  sefere ne  çıkacak  bizim melodan  macera    :)) efendim  her daim  gülmeniz   dileğiyle  ..En güzeline  Emanet olun  sevgiler .....


Not:  Seksenler  dizini  severim  arada  fırsat  buldukça  izlerim  yılbaşı  özel bölüm  çekmişler   orada  güzel bir  Zeki Müren  şarkısı   dinledim  siz  dostlarda   paylaşmak  istedim  keyifle   dinleyin  efendim :)