21 Aralık 2015 Pazartesi

Sen benden gittin gideli .....









Sen   benden  gittin  ya  bir  yanım  hep soluk kaldı  bir kırgınlığın  içinde yalpa landı  durdu   sessizliğim     kışlara  savurdum  ömrün  son  kalanını  soğuk  duvarlara   ıslıklar   çaldım  gecenin  yokluğuna  öyle  bıkmışım ki  kendim den  ruhumun  sancıları  vuruyor  ölüm  kusan  yalnızlığıma  günleri   yıllara  böldüm  bir kalmışlığın  ortasında   bir  bıçak  yarası  gibiydi   içimde  barındırdım  benliğim   kirli  sokaklara   bıraktım  benden  kalan  geçmişini  öyle  ağırım ki  kendim den     bir   yosma   göz yaşında  yıkadım  sensizliği mi   bir  tabutta   bıraktım  hüküm  giymiş umutlarımı  sen  benden  gittin  gideli  öyle  hiçim  ki  hepsi   bu  işte ...sessiz  kaldım  

12 yorum:

  1. Çok severim bu şarkıyı ben de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yürekli insan yüreğin dilerim her daim sevgi ile çarpsın ve sevgi hep seni bulsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yüreği gönlü güzel insan hep beraber inşallah canım benim :)

      Sil
  3. Merhabalar Sessizkaldım.

    Yazında kullandığın imge ve istiareler, kavramlara zengin bir derinlik katmaktadır. "Hüküm giymiş umutlarım" istiaresi insanı nerelere götürüyor ve neler düşündürüyor. Bu zamana kadar umutların yargılanıp cezaya çarptırıldıklarını hiç duymamıştım. Ne güzel benzersiz bir istiare ortaya koymuşsun. Tebrik ederim.

    Gönlü engin ve yüreği zengin bir insansın. Dilerim, herşey gönlünce olsun.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yüreği gönlü güzel abim cümlemizin inşallah selam ve dua ile kal her daim ...

      Sil
  4. Şarlkıda yazıda çok güzel. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kadriye Hanım Hoşgeldiniz ...

      Sil
  5. Ben gitmedim burdayım. :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Bu aralar üstüm de bir ağırlık var :) Teşekkür ederim güzel insan ..

      Sil