20 Kasım 2015 Cuma

Kızıla çaldım sensizliği ..Etkinlik


Efendim  heybemde fotoğraf     blogger arkadaşımız  çok güzel  bir etkinlik  hazırlamış Tabi  bunu İlk kimde  gördüm  tabi ki güzel insan Deeptone yazmış eklemiş  çokta  güzel  satırla dökmüş  yüreğine emeğine  sağlık :) bende hemen katıldım  naçizane  bir şeyler  yazdık artık :) 


Etkinlik  şöyle: Ebrar  arkadaşımız kendi  çektiği  3 tane  güzel  resim  eklemiş  biri sonbahar  ikincisi  vapur  ve  deniz :) üçüncüde benim yazdığım  alta ki resim  bunlardan  birini   seçerek  içinizden  ne  geliyorsa  yüreğinizde bir yerde biriken  satırları  bu güzel resimlerden  birine  döke bilirsiniz  artık size  kalmış  nasıl bir  türde yazmak istersiniz  onu yazın önemli olan  bir  kaç yürek kırıntısını  paylaşmaktır hadi  bakalım  sıra sizde  :)

   
                                                                       Fotoğraf: Ebrar Yıldırım                                        
Gün dönerken  sevdiğim bir  şarkın  sözleri  dolaşıyordu  dilimde..  Ne  kadar  az  yol almışım  meğer  diyordu  ..Oysa  senin   sevmenin  zor olduğunu  anladığımda   yer, gök  çoktan kızıla  bürünmüştü ..yalnızlıklar  sarmıştı  ruhumun  acıyan  tüm  yaralarını  ..yalnızlığın  korkusu  sinmişti   yüreğimin  kimsesizliğine .. soğuk savaşa   girmişti  kor olmuş çığlıklarım...  bin hüzün  doğuyordu  avuçlarımdan  dökülen   satır  arası   kalmış  tümcelerim  den . Kıyametler   vuruyordu  pas tutmuş  hırçın  sevdalara ..  vuslata  dem  salmış  umutlar  ektiğim   mutluluklara .. prangalar   vurdum  ayrılıklara...  gitmekle  kalmak  arasında  kalmıştı   seni  sevmeler-im  lanetler   yağdırdım umutsuzluklara  dar  sokaklarda  bıraktım köhne  kalmış  benliğimi .. Ben  seni  sevmenin kıyısına  vurmuş ölümün  topraklarına  ... denizlerinin  maviliklerine  saldım   ben seni  sevmenin  bir vazgeçiş olduğunu bilemedim ..
sessiz  kaldım  ...









cahildim dünyanın rengine kandım
hayale aldandım boşuna yandım
seni ilelebet benimsin sandım....Neşet Ertaş Ahirim Sensin 



Ve Mimlediklerim .. :) 
le yan 
Ruhsuz atmaca 
Renklere yolculuk 
Her şeyden konuşmalı 
Kitap eylemi ...
Kahve telvesi 
Katılmak  isteyenleri de  bekleriz :) 




21 yorum:

  1. çok güzel olmuş yazdıklarım ama noktalama işareti hiç yok :) Bu da okurken zorlaştırıyor biraz. Cümle nerede başladı, nerede bitti belli olmuyor. Düşüncelerin, duygun çok güzel ama onları da kullanırsan eğer bunlar karşıdakine daha iyi geçecek.
    Tabi bu benim naçizane fikrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dreamlla ben o anda yazıp gittiğim için hiç dikkat etmiyorum doğrudur :) Tekrar çok teşekkür ederim

      Sil
  2. kalemine sağlık..
    Kıyametler vuruyordu.. kısmı beni çok etkiledi.. yani her yeri güzel ama o kısım daha bir ayrı etkiledi....
    Katıldığın için de teşekkürler, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Beğendiğine sevindim Seninde emeğine sağlık :)

      Sil
  3. Cok güzel olmuş. Neset Ertaş'ıda çok severim.
    Bende yazma yetenegi yok ama bir şeyler karalıycam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum sende yazma yeteneği var bence çokta güzel yazarsın :)

      Sil
  4. Etkinlik de yazı da ne iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel yazmışsın. Nasıl süslü kelimelerle ifade ediyorsunuz böyle maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevdicann Hoşgeldin :)

      Sil
  6. Merhabalar Sessizkaldım.

    Bu fotoğrafın altına düştüğün satırlar çok güzeldi, çok anlamlıydı ve de edebi değeri yüksek vurgulamalar vardı.

    Ben de yukarıda duygularını yorumlayan Dreamella'nın dediği gibi, noktalama işaretlerinin önemini hatırlatacağım.

    Kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim. Rahmetlik Neşet Ertaş, aynı zamanda hemşehrimdir. Kendisini rahmetle ve şükranla anıyorum.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  7. Buradaki mimlenen ben miyim emin olamadım. Bir harf farklılığı var da. :)
    Ben mim yapmıyorum biliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin valla yolcu ben blog sayfanın ismini yazmışım :) çok güzel yapacağına eminim :)

      Sil
    2. Sürprizimi nasıl buldun? :)

      Sil
    3. Çok mutlu oldum görünce çok şaşırdım çok teşekkür ederim güzel insan o kocaman yüreğine :-)

      Sil
  8. çok güzel ifade şeklin var :)

    ben de katıldım bu etkinliğe, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bunları siz güzel dostlardan duymak çok güzel benim için Tekrar çok teşekkür ederim :) hemen geliyorum :)

      Sil
  9. Ne güzel de duygularını ifade etmişsin, çok etkileyiciydi!
    bende bu fotoğraftan etkilenmiştim, keyifli bir etkinlikti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Çok güzel bir etkinlikti :)Teşekkür ederim

      Sil
  10. güzel yazmışsın duygularıma tercuman oldun :) seni takipteyim bana da beklerim
    çekilişime katılmayı unutmayın

    YanıtlaSil