18 Eylül 2015 Cuma

Hadi susma ....




Hadi  susma  keskin   bıçaklardan  kör  bıçağa  dönmüş  kahırlar  kustuğum  gecelerden  dönme  geri ....
hadi  hadi  susma  diyorum  ya  sana  hep susmak  dediğin  yetim  kalmış bir çocuğun  gözlerinde kalmış   kan revan susmak  böyle  susmaktır   işte kaçmak   insan  hep  kendinden  kaçamak ister ya  işte sen  benden kaçamadın ya  hangi  şehrin  şatafatlı  görkemli  sokaklarında  bıraktın  benliğini hangi   evin  tozlu  raflarında    yitirdin  sana dair  biriktirdiğim  iki kırık  dökük  anılarımı  hadi  susma  susma  kaç  aşk  daha yarım  kalacak   ...


sessiz kaldım ...

9 yorum:

  1. Çook sevdiğim bir şarkıdır çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiğim bir şarkıdır Teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. sezen söylerde kötü olur mu? :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Sessizkaldım.

    Nereye varacak bu susmaların ve kaçmaların sonu. Sonu hiç gelmeyecek bir yolculuğun adı desem, her yolculuğun da bir sonu var. Ne vardı bu kadar büyütecek küçük alevleri. Yakmak hoşuna mı gidiyor sarayları.

    Aşklar asla yarım kalmazlar. Yarım kaldığı sanılır ama, diğer yarısı olmasa bile o yaşar... Aşkların fıtratında var yaşamak. Aşklar ölmek için değil, yaşamak için doğarlar.

    Seçtiğin şarkı da çok güzeldi. Kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Malum adına kurban dediğimiz bir bayrama daha yaklaştık. Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar;tüm sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeni dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Recep Ağabeyim Çok teşekkür ederim Senin de bayramın mübarek olsun güzel bir bayram geçirmen dileğiyle esiyorlar böyle arada :) işte

      Sil
  4. Merhabalar, iyi bayramlar :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuza GFC üzerinden takipçi oldum, ben de beklerim :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hoşgeldiniz Teşekkürler size de iyi bayramlar :)

      Sil
  5. ay susmak daha iyi yaaa :)

    YanıtlaSil