13 Şubat 2014 Perşembe

Ağlamak ..





Ağlamak   hangi  yaşamın  döngüsünde     yok kii acınası   bir  geçmişsin  kalıntıların da  savrulup  duran   bir  avuç  hüzün  yalnızlıkları   bürür  yüreğimin  yamalarını  ağlamak   hangi   hayatın  ayak izlerin de yok ki yokluğun   öfkesi  içimde  kopup duran  çığlıklarının   kimsesizliği  gibi   yetim  bir martının   avurtlarına   çarpıp  duran  sen  gibi  kokan  dar sokakların   sessizliği  gibi  ağlamak   her adım da   seni  bana  getiren yokluğunu  her   sefere   çıkmış  kuşlar  gibi     ağlamak  sen  ağlamak  sen  demek   değilmiş  onu  öğrendim  ...
ağlamak   yetim  bir çocuğun  gözlerinde  yitmiş  umutları  hayalleri  annesizliği giydi  ağlamak  ...
Sessiz   kaldım 

3 yorum:

  1. Ağlamak, kifayetsizliğin dudak uçlarında konaklaması demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğiniz dert görmesin Sevgili Hamiyet hanım selam ve dualarımla ....Çok teşekkür ederim ..

      Sil
  2. Merhabalar.

    Başımıza neler geleceğini bilmeden başlamışız ağlamaya ve hala devam ediyoruz ağlamaya. Bizim gözyaşlarımız dindiğinde, başkaları devam edecek ağlamaya...

    Bir ağlayıp, bin gülenlerden olmayı ne kadar çok isterdik. Ama ne mümkün. Ağlamak ruhumuza işlemiş, son nefesimizi verinceye dek devam edeceğiz ağlamaya...

    Kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim.

    Cenab-ı Hakk, ümmet-i muhammede ağlayan değil, gülen gözler nasip ve müyesser eylesin inşAllah. Çünkü gözlere ağlamaktan çok gülmek yaraşıyor.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil