28 Şubat 2013 Perşembe

Arta kalanlar işte ....

Zamanla yaşam arasında sıkışıp kalan bir hayatın suretiyim şimdilerde yosma kaldırımlara kazıdığım yalnızlığımın hüzünleriyim şimdilerde
umutlar gizledim her durakta avuçlarımda topladım senli geçen tüm devrik tümcelerimi unuttulmuş bir aşkın kör bekçisiyim şimdilerde ölüm kusan çığlıklarımın katilyim şimdilerde ben

kahır dolu vagonlarının kimsesizliğim ben hüküm giymiş bir mahkum şimdilerde
sus pus olmuş şehirlerinin öfkesiyim şimdilerde keşkeler dolsu acıyım şimdi ben .

ben seni şimdilerde mişli geçmiş zamanlarda sevdim oysa ....

Sessiz kaldım ö.f

4 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.

    Bu hüzünlü ve duygulu satırlar klavyenden dökülürken ekrana, parmaklarını yönlendiren yüreğinle ruhuyun buluştuğu mekanın adı gönüldür.

    Ne yazık ki, "keşkesiz" ne bir cümle, ne de bir dizi yazabiliyoruz. Keşke, şu keşkelerin gözü kör olsa da bir daha karşılaşmasak...

    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim Abicim güzel yorumun için Selam ile dua ile kal ...

      Sil
  2. Merhabalar Sessiz Kaldım.

    Blog sayfan ne güzel olmuş öyle. O, gece karası, karanlık sayfalardan hem kendini, hem de bizi kurtarmışsın. Bak ne güzel böyle ferah ve iç açıcı pastel renklerle bezeli çok şık bir arayüz oluşmuş. Ben çok beğendim. Seni bilmiyorum. Herhalde sen de beğenmiş olacaksın ki, bu güzel ferah arayüzü seçmişsin.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet ol. Hep böyle ferah, iç açıcı, mutluluk ve saadetlerle dolu hayırlı ve güzel günler dilerim.

    Recep ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim Abicim evet artık karanlıktan çıkayım dedim :) Amin cümlemizin inşallah huzurlu günler dilerim .

      Sil